dinsdag 21 augustus 2012

Ennio


Sinds 21/06/2011 kan ik trots melden dat ik meter geworden ben van een super lieve jongen. Ennio was zijn naam en hij woog bij de geboorde 3,660 Kg. en hij was 51cm groot. Ik ben zeer fier op mijn petekindje en ik zou er elke dag mee weg gaan. 
Wanneer ik hem eens kan meenemen, zal ik dat met veel plezier doen. 
Tijdens mijn vakantiejob was ik 13/07/2012 vrij en mijn vriend moet die dag ook niet werken. Zo zijn we samen eens naar Wijnegem shoppingcenter geweest.


Dit vind ik gemakkelijk om met kleine kindjes naartoe te gaan want als het regent, hoef je niet te vluchten voor de regen met een klein kindje. In dezelfde periode waren er veel kortingen en daar heb ik gebruik van gemaakt. 
We zijn in een babywinkel geweest van RiverWoods en ik heb daar een nieuwe broek, nieuwe T-shirt en een nieuw jasje gekocht voor hem. 
In de kleedkamers vond hij het ook altijd leuk om daar te mogen prutsen aan alles en nog wat. 
Zo was mijn vriend een nieuw hemd aan het passen, wanneer Ennio mijn handtas volledig uitgegoten heeft. 



Hij vond dit ook leuk om te doen, maar wij vonden het minder leuk om de kleedkamer volledig op te ruimen. 
Eens we naar huis gingen, heb ik zijn nieuwe kleren aangedaan. 
Het was een lastige dag en hij is in de auto in slaap gevallen. 


Zijn mama en papa waren zeer blij met de nieuwe kleren die Ennio aan had. Het was een geslaagde dag en ik hoop dat er nog veel zo’n dagen mogen en kunnen komen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten