dinsdag 21 augustus 2012

Herexamens

Mijn eerste jaar kleuteronderwijs heb ik beëindigd met 8 herexamens. 
Het zijn er een hele hoop, maar ik blijf optimistisch. Ik denk dan maar ‘er kunnen er enkel maar verminderen’. 



Het positieve aan de herexamens vind ik dat je het al eens geleerd hebt en dat het zo gemakkelijker is om te studeren. 
Ook de tijd die je krijgt voor herexamens is langer dan in de schoolperiode. 

Het negatieve is dan weer dat er bij vele vakken één of meerdere taken aan verbonden zijn. 
Deze taken nemen veel tijd in beslag en zo heb je dan minder tijd om te studeren. 
Dus eigenlijk is ‘tijd’ hier een voordeel en een nadeel. 

Ik hoop op het beste en dat ik het grootste deel van mijn herexamens kwijt ben. 
Mijn oma zal alvast een kaarsje aansteken.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten