dinsdag 21 augustus 2012

Wiskunde taak: 'Matrix'


Ik heb onder andere voor het vak wiskunde een herexamen. 
Hierbij werd er een opdracht bij verwacht. 
Deze opdracht hield in dat je een boek kiest en hierover 2 nieuwe activiteitenvoorbereidingen maakt. Ik heb gekozen voor het boek: ‘ Hotze de botskabouter’. 


Het moeten 2 activiteitenvoorbereidingen zijn die niets met elkaar te maken hebben.
Ik heb gekozen om het facet ‘classificeren en seriëren’ en het facet ‘matrix’ te kiezen. 
Bij de activiteitenvoorbereiding van ‘classificeren en seriëren’ heb ik geen documenten bijgestoken als bijlage maar bij de activiteitenvoorbereiding van de ‘matrix’ wel. 
Ik heb de matrix gemaakt en deze zal ik ook bij de activiteitenvoorbereiding stoppen. 

Op de foto’s kan je zien hoe ik mijn matrix gemaakt heb.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten